01 June, 2011

1st june 2011


eee dah bulan june kan?best nyaaaaa :) so tomorrow is my very lovely fiancee birthday.eheee tu birthday dia,tapi aku pulak yg macam excited tunggu.:) i have planned nak surprise dia.so just wait and see darling. :)

aritu masa 30th may 2011.gaji kan kelua.hee aku bawak lah syed and umi dia pegi makan kat senibong ngan abang dia.woaahhhh aku dapat lepas rindu dkat ketam.hehe banyak gila aku melantak ketam masa tu.almost RM200.00 abes masa tu tuk makan je .takpelah kan gaji besar bulan ni.so tutup mata je.hehehe lagipun belanja mak mentua takpe lah kn? :)

semalam dah buat dah barang hantaran punya deco.aku buat ngan syed je.kreatif jugak sayang aku kan.dia je tolong aku buat.okay sayang semua,my theme is black and gold.so please where one of those colour okay? :)

11more days to go.tak saba nak dapat brg hantaran.tu je sebenarnya plus dah ikat ngan syed.aihhh wish everythings goes well :)

have a nice holiday student!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com