26 May, 2011

MONEY MONEY-27TH MAY 2011


hari ni pagi2 dah dikejutkan dengan berita happy.yeahhhhhhh service point tinggi bulan ni! omg best gilaaa.alhamdullilah.macam tau tau je aku nak pakai duit banyak bualan ni.isshhhh best lah..aku terus kol syed.rupanya dia dah lama tau.lepas tu dia gelakkan aku cakap aku ketinggalan zaman.kurang asam betul tau.siap kau balik nanti ! :D

OKAY kung fu panda dh kelua kat cinema!actually syed yg excited nak tgk .aku pun mcm tak caya.die minat sangat ngan panda mata lebam tu.HAHA.comel betul sayang aku ni kan.maybe ahad ni kot nak pegi tgk.tapi ahad ada wedding?hurrrmmmmm mana satu eh?
sarah cakap cita KARAK pun best.ishhh byk betul cite yg aku nak tengok.

harini aku paksa jugak sayang aku tgk KARAK.ahad baru tgk panda lebam.heheh

have a nice weekend dearest!enjoy your holiday!~

free glitter text and family website at FamilyLobby.com