24 April, 2011

hye perempuan!


25th april 2011-sayang i gave you 1 last more chance.well start a new relationship okay hunny bunny? saye tau awak sayang saye,but pleasseeee,jangan repeat benda yg sama lagi eh?saye pun sayang awak jugak :)


that day syed cakap his ex gf called.well,aku tak terperanjat pun.memg dah dijangka kot.haha tolong lah jangan nak sibukk kol boyfriend orang.i dont have to mention her name here cuz tak penting .ape point kaw kol dia pagi2 eh?kacau sayang aku tido je.aku pun tak kol dia pagi2 .i just want to tell you that you are no longer involved in his life.dia dah lama move on and dia tak penah pun cerita pasal kau.aku xkisah sebenarnya ,tapi disebabkan dia my future fiancee,aku kena jugak kisah.aku tak suka korang kol2 dia kalaw takde benda PENTING nak cakap.Melainkan kalaw dia cakap dia baik ngan kau,aku okay je.tapi bila aku dengar dia cakap dia menyampah dekat kau,ape lagi?jangan lah buat malu kaum perempuan nak terhegeh kol die tibe2.tak perlu okay?kau sendiri malu kot kalaw dia dah start bukak cerita then aku as perempuan jugak dengar cerita kau kan? selagi aku rase aku okay.aku takkan tegur kau.so please stay away from him :)

semalam kitorang date:) hehe hari2 date pun tapi semalam special cket sebab baru baik gaduh.haha.happy gila lah aku semlam ngan die.tahu pun nak amik hati aku kan.sayang jugak awak kat saye kan.sampai dia cakap 'ari ni awak taknak beli ape2 ke?beli baju ke?harini saye belanja.awak beli lah tau' ohhh noooo demam ape pulak lah dia ni.hehe.
then kitorang tgk wayang cite the room mate.not bad lah ,tapi syed cakap bosan .cita ni best tuk perempuan je kot.cerita dia a bit slow.banyak kali dia kiss forehead aku.aihhh betul2 sayng kat aku ni.alhamdullilah awak sedar kan:)

thanx fr the day sayang.saye happy sangat2 semalam.i love you till the end :)


love,
Syed & aynn