23 October, 2011

SKIN CARE AURA MAYA

Good morningggg ! lama nyaa tak update blog ni kan. banyak cerita nak update.okay last 2 weeks kot , aku ade beli 1 produk ni dekat one of my facebook friends .Nedy Aminuddin .Mula -mula memg tgk kulit dia ni cantik sgt.Bersih and cerah je kulit dia.ape lagi mase tu terus text and tanya dia pakai produk apa.Kulit aku takde masalh jerawat tapi ade masalah kulit kusam.Banyak kulit mati kot? macam macam pencuci muka aku pakai.Semua effect same je.bila cuci mesti berminyak plus jadik lagi kulit kusam tu.So hari hari kena tepek make up .Lepas tu pulak keje office.hari hari duduk dalam aircond.nak cuci makeup pon tak boleh sebab keje memg kena tepek makeup. nanti muka pucat kena tegur pula kan .

Nak pendekkan cerita, aku order ngan nedy produk ni.dapat lambat sikit sebab dia takde stok.hehe ingat kan nedy nak pos, skali tau tau nedy text brg tu da sampai rumah dah pun.
haaa tak saba sey nak balik rumahhh haha. okay macam nedy cakap kena pantang at least dalam satu minggu,3 hari aku cuma cuci muka pakai sabun then lepas 3 hari baru aku pakai cream siang & malam.mula-mula kulit gatal je mase pakai sabun dia.lepas dah cuci kulit rase best je.ni betul tak bedek eh.kulit rase tegang tau.masuk kerja pun aku tak pakai make up.cuma cover pakai lipstick and eyeliner sebab tempat keje aku ni tak boleh muka pucat.lagi lagi muka macam aku.nanti org ingat aku sakit pulak.cerita pasal cream produk ni.isshhhh nak jadikkan cerita ,aku tak suka muka aku melekit.krim ni melekit skit mase mula mula pakai.tak selesa gila 2-3 hari tu.lepas dah selalu pakai krim dia baru lah rase ok. kelua cuma beralaskan krim tu je.Komen tunang ? dia kata 'licin muka? pantang dah habis?' Boleh dia gelakkan? kurang asam kan? haha then dia kata ade nampak perubahan .kulit nampak cerah sikit and tak pakai bedak pun dia kata dah macam pakai.best nyaaa dengarr kan? hee

Gamba belum sempat nak snap snap lagy lah.busy sgt je lately. overall produk ni best and boleh suggest kat kwan kawan yg ade byk pimples and kulit kusam tak berseri.Special thanks to nedy aminuddin sebab tlg ajarkan pantang dia and hantarkan sampai rumah :).Kulit kite dah bersih and kita keluar pun dah tak pakai makeup.

you guys should have a try .tak salah kelua duit sikit kalau nak cantik.hehehe

Love,
Aynn