19 June, 2011

darah manis


lepas tunang ni ramai sangat cakap ;oh baru tunang,darah manis lagi tu.jangan berdua sangat.' err aku tak faham sangat lah kan.so i tot dorang sja je mengusik.biasalah kan saja nak menyakat,tapi tiba2 aku tergerak hati nak search google.

thanks to those blogger,aku da faham dah ape makna darah manis :) okay firstly ade orang cakap 'tenga ade seri tu'.ehee tu aku tak brape sure .yeke? agaknya lah kan.then ade entry yg cakap jgn jalan jauh2 ,takut jadi pape.kita berdua,and theres always a 3rd person dalam relationship kita tu.that is 'syaitan'.kan.so benda tu akan always nak gagalkan niat suci kita .meaning tak bagi kita kahwin.mcm2 halangan kite kena nanty.sama ada kuat/xkuat je nak tahan.sebab tu org ckap,dah tunang ni lagi byk dugaan. :(

tibe2 aku teringat ,semalam aku gaduh ngan my fiancee.sampai luka2 tangan dia, akulah buat.kesian dia.tangan aku pun ada lebam sikit.tapi x sakit lah.kenapa tah tibe2 semalam kitorang asyik nak angin je.masing2 macam singa.marah dah tak boleh control.aihhhh dugaan betul.nasib baik dia pandai kawal marah dia.dia pujuk balik.terus dia hug aku sebab aku dah nagis2 tangan kena rentap ngan dia.sakit okay.dia pun tak sengaja.aku faham :) tak pelah kan sayang.saya faham.

so skarang ni kitorang akan lebih berhati-hati.ikot je cakap orang tua.sabar tempuh dugaan.darah manis lah katakan.semoga kita sampai ke jinjang pelamin.amin.~

free glitter text and family website at FamilyLobby.com