18 June, 2011

19th june 2011

okay ,dah 1 week baru aku nak cerita pasal tunang aku.hehe sorry bz je kan banyak benda nak settle.alhamdullilah semua dah settle.macam tak percaya kan kan aku dah jadik tunang orang?yeahhhhh kitorang dah berada di next catgory.dah xboleh nak buat perangai macam budak2 lagi kan.(kira aku dah matang jugak apa?)

dear syed muhammad,
now that im already yours,please please behave yourself and take a good care of me.love me till the end of every breath and protect our relationship till we get married and have children.iloveyou so damn much and no one can ever replaced you :)

love from your beloved fiancee,
aynn
musz .kaw tengah keje pun sempat datang tgk aku kan.so sweet ;)

hana! thanks bestfriend fer coming.kesian kau datang aku tak sempat nak layang sgt.aku nervous kot.sorry tau kalau kau boring :( ohhh smbil2 kat rumah tu ade jugak cousin aku terpikat kat kaw kan.hehe siap mintak number lagy.amboi2 bukan main! hikhik. sayang kaw sangat!
ABY! heheh thanks cousin fer coming and you've helped me a lot! kaw teman aku beli barab=ng semua.tolong aku kemas rumah.hee aku sayang kau sangat2 tau! nati kau tunang aku pulak tolong eh :) muah!

thanks to eksclusive bridal for the dress and fer the very friendly service.credit to 1 of the staff ASZ :)
yang ni paling best .hantaran dari Syed.okay tu semua bunga hidup.Syed cakap baru nampak seri.tuk perempuan biar cantik2.nak naik kan seri belah perempuan.awww! so sweet.You are so adorable lah sayang :) nasib baik umi awak pandai bab2 ni tau.hehe tq umi.cantik sangat2.and fer those yang memerlukan dulang ,mak nak sewakan dulang putih tu.dekat kedai harga dulang tu dalam RM40 1 piece tau.kalaw you all nak beli,mesty dalam RM200.00 over.if nak sewa,do leave me a text. :) i boleh bagi murah sikit :)
ni hantaran daripada aku tuk Syed :) tuk pengetahuan,semua aku hias sendiri.actually senang,cuma bab nak bubuh bunga tu aku failed.ni pun Syed tolong sikit2.hehe nasib baik umi puji cantik.hikhik.
SPICE GIRL! yeahhhh! :) thank you mama sebab turun dari kl tolong along layan family Syed.i dont want to talk much bout this cuz it makes me wanna cry.terharu sangat2 .papa tak datang ,tapi atleast mama ade pun dah cukup dah .sayang mama <3
thank you nenek sebab masak kan makanan .eheehhh even Hafiz (sedara Syed From arab) pun makan .die cakap 'nice,very easy to eat' haha.kelaka je kan dia makan laksa penang :) thanks to poyang (from singapore) sebab datang n teman nenek :)
okay gamba diatas ialah gamba umi :) ni masa baru smpai.umi bawak sirih junjung.hehe dupdap dup dap siot aku duduk dalam bilik masa ni.then aku nampak syed kat lua umah,asap rokok berkepul-kepul.tak penah dia kuat isap rokok.nervous kot :* lagi2 bila nampak aku kat atas beranda.heheheh
okay terikat dah aku dengan syed & family dia :) even bapak aku takde,alhamdullilah semua berjalan lancar.aku sedih masa ni,bercampur dengan pasaan bahagia.macam2 aku rasa.nasib baik family dia terima aku happy je :) semua cousin dia pun very friendly .comel2 je semua kan.diorang je dah buat aku happy even bapak aku takde .thanks umi & family :)
ni dah lepas sarung cincin.senyum je semua.happy sangat tengok cara dorang welcome aku. :)
gambar diatas is Syed's cousin.mula2 malu2 je amik gamba kan.aku pedulik apa.amik je banyak2 .hehehe you guys are so adorable <3
there we go.1 lovely potret of me and my new umi :)

selesai majlis pertunangan,looking forward for wedding ceremony. :)
last but not least,thank you Musal cutie fer coming :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com