17 April, 2011

boyfriend girlfriend


my main purpose posting this blog is because oF I WAS ANNOYED BY SOMEBODY :)
Sebenarnya kan,if u oll rase u oll ni tak suka kat someone,just ignore je lah kan.tak payah lah nak nyendeng2 lagi.mcm geli je kan?ape seyh.nampak sgt da korang ni FAKE.i dont want to point my finger to any specific person,korang tau sendiri je okay?

aku ade 1 story nak share lah.dulu-dulu kitorang okay je.baik jugakk kan.aku kan couple dengan sorg mamat ni which aku malas nak mention his name here,mase tu aku break lah dengan die.well macam biasa,org melayu kita ni sukaaaaaaa sangat KEPOH! eeee meluat betul.mula lah die nak tanya WHAT HAPPEN?bla bla bla.~aku pun story lahh.yelaahhh ingat 'kawan'. lepas tu yeaahhhhh aku ada bf baru.bakal tunang lagi.start mase aku bgtahu aku nak tunang je masing-masing mcm taik.hahahaha aku tak tahu lah korang ni jeles ke dengki ke apa.serious mase ni aku tak tau dah sape kawan aku :) lepastu tak payah lah nak ckap rindu lah ape lah.jgn tanye kenapa aku delete.n jgn tanya kenapa aku tak invite. STOP PRETENDING PLEASEEEE.U TASTE LIKE SHIT ;)

meanwhile,this month bz lagi searching fr brg hantaran.

p/s: Ya allah,kalau betul dia jodoh aku,kau lancarkanlah majlis pertunangan kami.Hindari kami dari semua hasad dengki .kalau pun dia bukan jodoh aku,berikan lah aku petunjuk sebelum semuanya terlambat. amin :')