18 April, 2011

19 april 2011


today im preety tired.xcukup tido.kerja banyak.ohh penatt gilaa siaa.getting bored with what im doin now. yesterday was our 3rd anniversary.alhamdullilah bahagia je.setakat ni xde ape2 halangan .masing2 pndai jaga diri n jaga hati :) semalam aku bgtahu aku nak kereta sendiri.then he said, 'tak payah lah.nanti kan saye beli kereta,awak pegi amik lesen je.pastu boleh pakai kete saya' alaaaaaaaaa memg takde chance lah kan aku nak pakai kereta sendiri =.=' next year were planning of buying our own house.tak kisah lah rumah pape.just to stand by.good planned lah kan.takkan nanti kahwin aku nak share2 kan.so sekarang ni kitorang bz mengumpul harta je.NO SHOPPING okay aynn?padan muka kau. :') this year plan: june-engaged ceremony (aku da jadik tunang org) july-habiskan lesen kereta august-puasa september-raya :) maybe pegi holiday with my fiancee o.O october-simpan duit november-simpan duit december-simpan duit HAHA ape seyh asyik simpan duit.saba jelah :) okay aku penat hari ni.tak boleh nak cerita panjang-panjang.

love, Syed & Aynn