26 April, 2011

27th april 2011


morning people :) ! this morning before masuk office aku pegi beli breakfast dulu.hari ni macam semangat je kan nak pegi keje sebab sayang aku pun keje pagi.sampai2 je dah nampak kete dia park dekat tepi hotel tu.tah nape tibe2 aku rasa nak senyum je.macam orang tak siuman kan.gila bayang betul.hahaha .aku punya lah beli breakfast tuk 2 orang,tapi sampai je dia cakap dia dah breakfats.huh.sampai hati awak :( lalalaal~ okay takpe.lupakan. tadi dia duduk sebelah aku kejap.kebetulan aku tengah bukak fb and blog ni.aku pun tunjuk lah blog aku kat dia.hahaha dia tersengih-sengih je kan.haha awak kembang kan sayang sebab saye puji2 awak?hohhh. semalam aku balik keje pukul 5.then aku tunggu sayang aku balik pukul 8.hee sanggup?mesti lah.sampai kul sebelas pun aku sanggup.haha then kitorang terus g makan kat stulang.dengan tiba-tibanya,sayng cakap 'tu kereta exbf awak kan?' err aku ni mane lah cam sangat.rupanya memg betul lahhh tu kete die.eishhh merosakkan pemandangan betul. =.=' dengan tidak mempedulikkan mereka,kitorang have dinner dkat situ.makan ikan 3 rasa,tomyam,uihhh memg kenyangg sangat.best gila.ahaaaa.semalam dia asyik tengok aku je.katanya 'awak lawa lah sayang pakai baju merah.' eisshhh senyum lebar aku.hahaha dari balik keje sampai nak balik rumah die tgk je aku kan.tersenyum je satu hari.sweet kankan? hahahaha. then mase nak smapai umah,banyak kali lah dia kiss my forehead.heee bahagianya aku kan?bahagia sangat lah :) thanks sayang.saye happy ada awak.and theres no regret of chasing you :p love, Syed & Aynn