25 April, 2011

26th april 2011


dear body,

please dont be a fat ass :) syed cakap saye suka badan awak mcm ni je.so tak payah lah gemuk2 sgt.mcm popan lain badan macam mak orang.cm sekarang pun saye lagy suka.wahahahaha bangga nye aku mase aku dengar.haha

okay aku takkan teruskan misi menggemukkan badan lagi.syukur aku dapat badan kurus.heee~

tadi pg lunch ngan syg aku.so aku saje je perhatikan dia sebab nak berbual segan .haha kitorang makan ngan office mate yg lain tadi ,sebab tu lah macam segan.then tadi dia kena sakat ngan makcik kat tempat kitorang.muka dia merah terus.hahaa gila comel seyh.cair gila aku tgk dia ni.issyyyhhh macam tak caye je dia bakal tunang aku.rase mcm baru je kenal dia tau.so tadi i was thinking 'handsome nya dia ni.dah lah tinggi ,kurus macam model.muka macam mat salleh campur arab2 kan' hahaha padahal dia da nak jadik bkal tunang aku da pun.kalaw dia tau aku pekey macam tu mesti kembang kan .nasib baik dia tak penah baca blog aku ni.plus die tak tahu pun aku ade blog ni.kekekeke.

okay dah.memg aku tak carik lain lah kan.grr geram je aku tgk laki aku ni.sayang abis lah kat awak :)

love,
Syed & Aynn