03 May, 2011

Barang hantaran side lelaki ;)

pejam celik-pejam celik dah genap nak sebulan dah.fuhhhhh! gugup siaa.

VERSACE PERFUME- ohmaaaiiigaaddddd! mula-mula i was thing nak beli perfume Jlo ke,DKNY ke,tak terfikir pun nak beli perfume ni sebab mahal gila! kesian syed kan.tapi masa ni hati aku memg dah terpikat dah kat perfume ni.bau dia very soft and fresh tau.ishhhh best gila lah perfume ni.last2 that day kitorang pegy THE ZONE duty free.haaa amek kaw dye punya discount jauh beza ngan harga asal.harga untuk 1 botol besar RM300++.syed cakap kalau awak nak amik jelah.lepas discount harga dia lebih kurang mcm harga perfume CK die je.aku ape lagy .aku beli okay! haha ish tak saba sangat nak pakai! :)
ELIANTO MAKE UP SET-hee earlier post aku cakap nak beli MAC kan.tapi over budget sgt.kesian syed.die nak kena beli byk barang lagi.hehe so ku beli je set elianto.affordable and kualiti dia pun okay jugak kan.untuk set aku harga dia around RM270.00++ siap staff dye wrapped cantik2 tuk hantaran aku.
LEATHER HANDBAG & SHOES-dua2 ni sedondon.colour and corak same.hehehe

TELEKUNG-like i said before,penting okay ? :)

dah lima dah kan?macam sikit lah brg aku.hahaha.cincin dya belum beli lagi.heee :)

love,
Syed Aynn