23 May, 2011

24th may 2011

morning dear friends!

okay today i feel much much better than yesterday.everything is finally back to NORMAL.malas nak bercerita pasal semalam cuma aku ade a bit curious sape yang pakai nama aku .pelik kot? kenapa mesti aku ngan syed? dah takde keje lain ke? merepek betul lah korang ni kan.ade hati nak kacau kitorang kan?weelll whoever you are,kau takkan berjaya okay? :)

kalau tanya aku sape yg buat sume ni,aku rasa hmmmm aku tahu kot.tapi tak sure lah kan.sebab dia je yg ade contact number and tau pasal my past story.tapi takpelah.tak penting pun.tak de effect pape pun kat relation aku ngan syed.we love each other so much :)

okay that sunday kan off day,kitorang pegi tengok NUR KASIH.seriously cita tu best sangat.sedih gila tau cerita dia.aku bape kali nangis.and psssssttttt ade orang tu pun kua air mata jugak .HAHAHA terperanjat gila seyh .memang tangkap cintan abes cita tu kan.cita ni sesuai tuk org yg nak kahwen and dah kahwin lah.sebab banyak pengajaran dia.the movie teached us to appreciate someone that we alrady have and fight for it.


syed cakap kan,dia makin sayang kat saya.HAHA okay bagus betul cerita ni.lepas ni tgk lagi lah.HAHAHA.
err majlis tunang dah nak dekat kan.besssttttnyyyyaaaaaaaaaaa! tak sabasaba.semua dah siap.cuma nak carik cupcake je :( mane tah org ni.aku email dia,dia tak reply2 lagy.ape seyh.macam taknak bisnes.huhhhhh~

okay lah back to work.have a nice day people!

love,
Syd & Aynn