28 April, 2011

money


29th april 2011-ehem-ehem, gaji dah keluar! yeay! best kan?aku memg menanti je setiap bulan gaji keluar.hehe rase macam kejap je bulan ni kerja.so far keje okay.takde kusut2 sangat.tup tup kuar gaji.heee bulan ni banyak nak spent for my engagement.byk sangat lah! :( pening jugak ni.terbantut plan nak buat rambut.errr~

this week nak shopping kat singapore lah kan.tapi that day syed cakap nak pergi indonesia.tak tahu jadik ke tak.jalan2 carik barang kat sane kan.so i have to keep my money first then baru bleh spent bila syed dah set mane nak pergi.

okay seperti previous blog,aku asyik sedih je kan.guess what?semalam kitorang dah baik balik.hee dia hug then he said sorry :) kiss forehead lagi.isshhh rase bahagia sgt mase ni okay.nampak sngat lah dia syg aku kan.:) then semalam aku berbual ngan umi dia.saje je tanye umi ,syed ni memg panas baran ke?then umi cakap memg .bla bla bla tak payah aku nak bgtau details.hee~ tiba-tiba mase kat umah syed,otw nak balik tu,umi panggil dia.umi cakap 'kenape marah2 nurul tu?jangan lah marah2 dia' hikhik.terpanjat aku kan.umi back up aku.haha syed ckap 'bukan main mengadu nasib ngan umi eh?' haha alaa aku tanya je.tak mengadu nasib pun.kekekeek~

TODAY PLAN : GO SHOPP AND WATCH TOO FAST TO FURIOUS MOVIE ;)

okay dah lah.panjang sgt.have a nice day readers :)

love,
syed aynn