17 April, 2011

18th april 2011


last saturday,aku plan nak pegi Jcorp Sports closing dekat Pasir Gudang.then syed amik lah kat rumah.cadangnya nak anta aku sampai office plus die pun keje pagi.so alang-alang die anta aku sekali.mase sampai hotel die suh aku duk dalam kete dulu.sebab lama lagi nak gerak g PG. aku makeup2 dulu lah kan macam biasa.hehe tibe2 rasse nak pegy makan.aku kelua kete pegi kfc.Go pee-pee dulu.mase tu punya lah terperanjat sebab aku kencing kelua darah.okay sgt SAKIT! menangis jap dalam toilet.kol mama tak pick up.ampess!aku kol lah syed.
'sayang saye kencing darah and i dont think i can go to PG.'
'okay2 skarang awak kelua saye tunggu kat kete'

mase tu die tengah kje.sanggup dia anta aku pegi klinik.aihh sorry lah sayang sebab susah kan awak.sye tahu awak risau.:)
then doc bagi ubat dapat MC.RISAU betul sayang aku ni.tq huneyyyyy! iloveyouuu sooo much!

1 whole day rehat dekat rumah.bosan kan?sakit punya pasal.ahad cuti.papa belikan cat suruh cat bilik.!heee~ excited gaban.habis cat sume muka macam ape! amek kaw!tau pun penat.ingat tak penat ke cat bilik?fuhhhh satu hari tak makan seyh.tapi puas hati.colour bilik aku pink plus grey.cute kan?sejak bila aku minat pink tah.haha tibe2 je bilik beli colour pink.nasib baik cute :) hari ahad syed keje petang balik pukul 8.balik je keje dye ajak pegy makan lua.heee~ RINDUUUU nya kat diaa.kitorang pegy makan kat SS.then kitorang berbual2 lah.dekat sane kat byk pak arab.then ade 1 guy arab yg dudk depan aku ni,ensem gila .aku cakap kat sye.hahaha tatau lah die jeles ke ta,tapi dye perli aku lah.hahaa

mase tengah berbual,dye cakap dye nak bold kepala die.then i said,okay lah.nanty mcm mat salleh sket.lalalalalala mesty ye nak pegy botak kan pale dye.die ni suka buat benda terkejut-terkejut.hahaa

sayang saye tunggu awak botak okay?mesty handsome.:)

love,
Syed Aynn.