21 April, 2011

22nd april 2011


today im goin to be busy as hell! Hopefully takde pape proble regarding my job.AMIN~
Semalam aku a bit moody sebab bergaduh sikit ngan syed.pasal benda kecik je.dia merajuk kot.obviously dia lagi kuat merajuk dari aku.So ape yg aku boleh buat sekarang ni just keep myself silent.kalau aku cakap banyak lagi lah dia melawan balik cakap aku.urgghhhh saba jelahh.sayang punya pasal kan.then semalam balik keje aku tak inform dia,aku terus belah je.on the way dalam kereta dia kol.amik kaw kena marah lagi.HAHA.

he said: 'dah lah,lepas ni pandai-pandai awak lah.tak reti nak communicate ke dgan saya?'
aku cakap: 'ingatkan awak tak keje.sampai keje je senyap tak bgtahu pun' (aku jawab balik ape die buat)
die cakap: 'takkan semua saye kena start dulu?'

okay mase ni aku stop.aku malas nak cakap pape.nanty makin teruk gaduh.tapi dalam hati aku cakap: pagi tadi saye kol awak tu apemenda?awak pun cakap macam nak taknak,perlu ke saye nak kol awak lagy?supposed awak lah kol bgtahu yg awak dah ade kat ofis!
serious mase ni aku mensirap gilaa.tapi takpe ,malas gaduh.so diam jelah kan?practice jadik isteri yg solehah.HAHA.fuck off betul ayat aku.malam semalam pas balik keje dya kol lagy.cakap pun mcm nak taknak.tapi dia kol jugak.rindu aku kot.ego lebih lah lu ni sayang.kalau rindu ckap jelah rindu.ishyyyy aku layan kan je semalam dia punya angin period tu.lepas beberapa jam aku tido.aku off phone semua.Pagy tadi aku cek msg ade 5 miscall mase pukul 9.hee~ mesti die rindu aku.lalalala.aku dengan rase tak bersalah mcm biase,aku text 'MORNING SYANG! saye rindu awak! :) '

petang ni stand by sama ade die merajuk lagi or die okay-okay je.heheeh